Väga tõenäoliselt olete juba endale OlyBeti keskkonnas konto loonud. Reeglite kohaselt võib teil olla ainult üks OlyBeti konto.
Asjaolude selgitamiseks pöörduge palun internetivestluse või e-posti (support@olybet.com) teel meie tugimeeskonna poole.
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
18
0
Kas see artikkel oli abiks?
9 kasutajale 18st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas saan enda salasõna taastada?
- Kas ma saan oma profiili kustutada?
- Mis on Brite & Play?
- Kuidas ma oma konto taasavada saan?
- Millal ma võin endale OlyBeti konto luua?
- Kuidas kontot avada?
- Püüan kontot luua, ent saan vastuse, et minu e-posti aadressiga seotud konto on juba olemas.
- Kuidas OlyBet minu kontot kontrollib?
- Kuidas saan enda OlyBeti konto sulgeda?