Palun pöörduge enda hasartmänguprofiilile juurdepääsu piiramiseks meie klienditoe poole. Taotluse võib saata veebivestluse kaudu, milleks peate olema enda kontole sisse logitud, või e-posti teel teie hasartmänguprofiilis toodud e-posti aadressilt. Palun pidage silmas, et juurdepääs kontole on teie taotlusel igal ajal taastatav. Piirangute tühistamiseks saatke e-kiri aadressile support@olybet.com ning esitage enda isikut tõendava dokumendi koopia.
Palun võtke arvesse, et mängukontot ei saa jäädavalt kustutada. Praegu kehtivate seaduste kohaselt oleme kohustatud tehingute andmeid seitse aastat säilitama. Selleks, et taotleda enda isikuandmete töötlemist vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele, täitke palun vorm, mille leiate Siin.
49
-9
Kas see artikkel oli abiks?
20 kasutajale 49st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas saan enda salasõna taastada?
- Mis on Brite & Play?
- Kuidas ma oma konto taasavada saan?
- Millal ma võin endale OlyBeti konto luua?
- Kuidas kontot avada?
- Püüan kontot luua, ent saan vastuse, et minu e-posti aadressiga seotud konto on juba olemas.
- Kuidas OlyBet minu kontot kontrollib?
- Kuidas saan enda OlyBeti konto sulgeda?