OlyBeti kontole juurdepääsu taastamiseks saab kasutada mitut erinevat võimalust:
- Funktsiooni „Unustasin salasõna“ kaudu:
Mine sisselogimise rubriiki (Login) ja valige „Unustasid parooli?“ (Forgot password). Sisestage palun OlyBeti veebilehel registreerumiseks kasutatud e-posti aadress. Kui teie telefoninumber on edukalt teie mängukontoga seotud, saadetakse teile tekstisõnumiga neljast numbrist koosnev kood.
- Smart-ID abil:
Sisestage enda isiklik kood ning klõpsake valikul „Logi sisse“ (Login). Ekraanil kuvatakse kontrollkood ning teie telefonile saabub teade, et peate autentimiseks Smart-ID PIN1 sisestama.
- Mobiil-ID abil:
Sisestage enda isiklik kood ja telefoninumber ning klõpsake valikul „Logi sisse“ (Login). Ekraanil kuvatakse kontrollkood ning teie telefonile saabub teade, et peate autentimiseks mobiil-ID PIN1 sisestama.
Salasõna tuleks kindlasti regulaarselt muuta - soovitame seda teha iga kolme kuu tagant.
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
Kas see artikkel oli abiks?
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas saan enda salasõna taastada?
- Kas ma saan oma profiili kustutada?
- Mis on Brite & Play?
- Kuidas ma oma konto taasavada saan?
- Millal ma võin endale OlyBeti konto luua?
- Kuidas kontot avada?
- Püüan kontot luua, ent saan vastuse, et minu e-posti aadressiga seotud konto on juba olemas.
- Kuidas OlyBet minu kontot kontrollib?
- Kuidas saan enda OlyBeti konto sulgeda?