Mida teha, kui sissemakse ei jõudnud OlyBeti kontole? Mida teha, kui sissemakse ei jõudnud OlyBeti kontole?

Mida teha, kui sissemakse ei jõudnud OlyBeti kontole?

Kõik sissemaksemeetodid on kohesed, välja arvatud pangaülekande meetod, mille ilmumiseks teie OlyBeti saldole kulub kuni 24 töötundi. Erinevatest asjaoludest tulenevalt võib sissemakse mängukontole jõudmiseks kuluda kuni 20 minutit. Kui raha ei ole selle aja jooksul teie kontole jõudnud, võtke ühendust meie klienditoega veebivestluse või e-posti aadressil support@olybet.com. Palun koostage oma pangast PDF-vormingus maksetõend tehingu kohta, mida eelnevalt teie saldole ei krediteeritud. Nii leiab klienditoe töötaja teie tehingu süsteemist kiiresti üles ja teha vajalikud toimingud, et tagada teie deposiidi võimalikult kiire krediteerimine.

Maksekorraldusel peab olema kuvatud järgnev info:

  • Sinu ees- ja perekonnanimi
  • Sinu pangakontonumber (IBAN)
  • Makse saaja pangakontonumber (IBAN)
  • Makse selgitus
  • Makse kuupäev

Mõnes pangas võib maksekorralduse leidmine keerulisem olla kui mujal. Siit leiad juhendeid, kuidas seda oma internetipangas või äpis teha:

 

Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT