Kõik sissemaksemeetodid toimivad koheselt. Ainsaks erandiks on sissemakse pangaülekandega, mis võtab tööpäevadel kuni 24 tundi aega, et Sinu OlyBeti kontole jõuda. Erinevatest põhjustest tulenevalt võib teinekord kuni 20 minutit aega minna, et Su sissemakse OlyBeti kontole laekuks. Kui raha ei ole aga selle aja jooksul Sinu kontoni jõudnud, siis võta palun meie klienditoega ühendust LIVE vestluse või e-maili teel support@olybet.com. Palun pane ka aegsasti valmis maksekorraldus sellest sissemaksest, mis kontole veel laekunud pole. Nii leiab klienditoe agent Sinu ülekande süsteemist kiiresti üles ja saab teha vajaminevad sammud, et Sinu makse ilmuks kontole nii kiiresti kui võimalik.
Maksekorraldusel peab olema kuvatud järgnev info:
- Sinu ees- ja perekonnanimi
- Sinu pangakontonumber (IBAN)
- Makse saaja pangakontonumber (IBAN)
- Makse selgitus
- Makse kuupäev
Mõnes pangas võib maksekorralduse leidmine keerulisem olla kui mujal. Siit leiad juhendeid, kuidas seda oma internetipangas või äpis teha:
Kas see artikkel oli abiks?
Artiklid selles sektsioonis
- Mida teha, kui sissemakse ei jõudnud OlyBeti kontole?
- Mida peaksin tegema, kui minu makseviis pole OlyBetis hetkel saadaval?
- Milliseid maksemeetodeid sissemakse tegemiseks kasutada saan?
- Kas saan kasutada teise isiku pangakontot sissemakse tegemiseks?
- Kas sissemaksega kaasneb teenustasu?
- Kust ma saan vaadata oma eelmised sissemakse tehingud?
- Mis on IBAN või CVV/CVC-kood?