Kontonumbri lisamiseks või muutmiseks deponeerige rubriigis „Sissemakse“ (Deposit) leiduvate pangalinkide kaudu enda kontole raha ning uus kontonumber lisatakse automaatselt. Võite ka saata enda internetipanga konto kuvatõmmise, millel on näha teie IBAN-kontonumber ning teie täisnimi, meie e-posti aadressile support@olybet.com ning meie klienditoe meeskond lisab selle konto manuaalselt.
Palun pidage silmas, et raha väljavõtmiseks tuleb alati kasutada sama meetodit, mida kasutati sissemakse tegemiseks.
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
109
35
Kas see artikkel oli abiks?
72 kasutajale 109st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Kui kiiresti võidud kätte saan?
- Kuidas saan pangakonto lisada või seda muuta?
- Kuidas saan taotleda enda võitude väljamaksmist?
- Kas väljamaksetele rakenduvad tasud? Kas minu internetikasiino võidud on maksustatavad?
- Kuidas saan võidu väljavõtmise taotluse tühistada?
- Kas saan vaadata, missuguseid väljamakseid mulle on tehtud?
- Miks ma ei saa Skrilli kaudu enda võite lunastada?