Proovige probleem lahendada alltoodud meetmete abil:
- kustutage oma veebilehitseja ajalugu, tühjendage vahemälu ning kustutage küpsised;
- taaskäivitage seade;
- kontrollige, kas kasutate veebilehitseja uusimat versiooni ning värskendage vajadusel korral;
- katsetage mõnda teist veebilehitsejat (Google Chrome on toetatud veebilehitseja).
Kui ülaltoodud sammud ei aita, pöörduge palun reaalajas vestluse kaudu klienditoe poole või saatke e-kiri aadressile support@olybet.com
13
-5
Kas see artikkel oli abiks?
4 kasutajale 13st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas RTP erinevat tüüpi mängude puhul töötab?
- Mis on volatiilsus?
- Mäng jooksis kokku, mida saan teha?
- Mis on juhuslike numbrite generaator (RNG)?
- Mis on RTP?
- Kuidas kasiinomängude mängimist reguleeritakse?
- Missuguseid kasiinomänge saan internetis mängida?
- Kas tasuta saab mängida?
- Kust leian konkreetse mängu reeglid?
- Minu kasiinomäng on aeglane. Kuidas seda probleemi parandada?