Seda võib kahjuks mõnikord ette tulla. Vea tuvastamiseks võib kasutada näiteks järgmisi meetmeid:
- Sulgege mäng ja püüdke seda uuesti avada, et see jätkuks, kust pooleli jäi.
- Kui mäng ei jätku, vaadake, kas veebilehitsejat on uuendatud ning tühjendage enda seadme vahemälu ja kustutage küpsised.
- Kui mäng ei tööta endiselt korralikult, pöörduge palun reaalajas vestluse kaudu klienditoe poole või saatke e-kiri aadressile support@olybet.com
Palun esitage järgnevad andmed:
- mängu nimi;
- probleemi tekkimise aeg;
- mänguringi ID (selle leiate oma mängude ajaloost);
- probleemi kirjeldus;
- kuvatõmmis (veateate saamise korral).
8
0
Kas see artikkel oli abiks?
4 kasutajale 8st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Mäng jooksis kokku, mida saan teha?
- Kuidas kasiinomängude mängimist reguleeritakse?
- Missuguseid kasiinomänge saan internetis mängida?
- Kas tasuta saab mängida?
- Kust leian konkreetse mängu reeglid?
- Minu kasiinomäng on aeglane. Kuidas seda probleemi parandada?
- Mäng ei käivitu. Kuidas see probleem lahendada?
- Võidu tõenäolisuse protsent