Kui Sa oled varasemalt oma konto sulgenud ja soovid seda nüüd uuesti avada, siis saada palun sellekohane soov meie klienditoe e-maili aadressile support@olybet.com ja lisa kirjale pilt oma isikut tõendavast dokumendist (ID kaart, pass, juhiluba). Meie klienditugi on Sulle siis suurima heameelega abiks.
Pane palun tähele, et kui Sa oled Eesti Maksu- ja Tolliameti keskkonnas endale hasartmängupiirangu seadnud, ei saa me piirangu staatust kontrollida ega Sinu kontot taasavada. Sel juhul saad Sa ise nende kodulehe kaudu https://www.emta.ee piirangu kehtivust kontrollida ja piisava aja möödudes piirangu maha võtta. Hasartmängupiirangu eemaldamine toimub 1-2 tunni jooksul pärast vastavasisulise soovi edastamist.
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
Kas see artikkel oli abiks?
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas saan enda salasõna taastada?
- Kas ma saan oma profiili kustutada?
- Mis on Brite & Play?
- Kuidas ma oma konto taasavada saan?
- Millal ma võin endale OlyBeti konto luua?
- Kuidas kontot avada?
- Püüan kontot luua, ent saan vastuse, et minu e-posti aadressiga seotud konto on juba olemas.
- Kuidas OlyBet minu kontot kontrollib?
- Kuidas saan enda OlyBeti konto sulgeda?