Kui Sa oled varasemalt oma konto sulgenud ja soovid seda nüüd uuesti avada, siis saada palun sellekohane soov meie klienditoe e-maili aadressile support@olybet.com ja lisa kirjale pilt oma isikut tõendavast dokumendist (ID kaart, pass, juhiluba). Meie klienditugi on Sulle siis suurima heameelega abiks.
Pane palun tähele, et kui Sa oled Eesti Maksu- ja Tolliameti keskkonnas endale hasartmängupiirangu seadnud, ei saa me piirangu staatust kontrollida ega Sinu kontot taasavada. Sel juhul saad Sa ise nende kodulehe kaudu https://www.emta.ee piirangu kehtivust kontrollida ja piisava aja möödudes piirangu maha võtta. Hasartmängupiirangu eemaldamine toimub 1-2 tunni jooksul pärast vastavasisulise soovi edastamist.
19
3
Kas see artikkel oli abiks?
11 kasutajale 19st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas saan enda salasõna taastada?
- Mis on Brite & Play?
- Kuidas ma oma konto taasavada saan?
- Millal ma võin endale OlyBeti konto luua?
- Kuidas kontot avada?
- Püüan kontot luua, ent saan vastuse, et minu e-posti aadressiga seotud konto on juba olemas.
- Kuidas OlyBet minu kontot kontrollib?
- Kuidas saan enda OlyBeti konto sulgeda?