Kui proovid registreerida uut kontot ja saad teate, et sinu e-posti aadress on juba registreeritud, tähendab see, et selle aadressiga on OlyBetis juba olemasolev konto.
Miks see juhtub?
OlyBetis on lubatud ainult üks konto ühe kasutaja kohta, vastavalt meie reeglitele ja poliitikale.
Kui oled varem konto loonud sama e-posti aadressiga, ei saa sa uut kontot registreerida selle sama aadressi abil.
Kuidas olukorda lahendada?
Kui arvad, et tegemist on veaga, või vajad täiendavat abi:
Võta ühendust klienditoega:
-
Kasuta meie veebivestlust (Live Chat) kiireks abiks.
-
Või saada e-kiri aadressile support@olybet.com, lisades vajalikud andmed.
Esita järgmine teave:
-
Oma täisnimi
-
E-posti aadress, mida soovid kasutada
-
Kõik muud andmed, mis aitavad meie tugitiimil sinu olemasolevat kontot üles leida
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
Kas see artikkel oli abiks?
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas taastada oma parool?
- Kas ma saan OlyBet kontot registreerida?
- Kuidas kontot avada?
- Mis on Brite & Play?
- E-posti aadress on juba registreeritud
- Kuidas kinnitada oma OlyBet konto?
- Kuidas taasavada oma OlyBet konto?
- Kuidas sulgeda ligipääs OlyBet kontole?
- Kas ma saan oma profiili jäädavalt kustutada?