E-posti aadress on juba registreeritud E-posti aadress on juba registreeritud

E-posti aadress on juba registreeritud

    Kui proovid registreerida uut kontot ja saad teate, et sinu e-posti aadress on juba registreeritud, tähendab see, et selle aadressiga on OlyBetis juba olemasolev konto.

    Miks see juhtub?

    OlyBetis on lubatud ainult üks konto ühe kasutaja kohta, vastavalt meie reeglitele ja poliitikale.

    Kui oled varem konto loonud sama e-posti aadressiga, ei saa sa uut kontot registreerida selle sama aadressi abil.

    Kuidas olukorda lahendada?

    Kui arvad, et tegemist on veaga, või vajad täiendavat abi:

    Võta ühendust klienditoega:

    • Kasuta meie veebivestlust (Live Chat) kiireks abiks.

    • Või saada e-kiri aadressile support@olybet.com, lisades vajalikud andmed.

    Esita järgmine teave:

    • Oma täisnimi

    • E-posti aadress, mida soovid kasutada

    • Kõik muud andmed, mis aitavad meie tugitiimil sinu olemasolevat kontot üles leida

     

    Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT