Pakume pangaülekandeid (pangakonto IBAN), Skrilli ja Payserat, samuti võimalust füüsilise kasiino kassast raha välja võtta.
Kui kaua kulub väljamaksete töötlemiseks?
Kui teie väljamaksetaotlus kvalifitseerub koheseks töötlemiseks, töödeldakse tehingut mõne minuti jooksul ja saadetakse seejärel teie pangakontole.
Kui teie taotlus ei kvalifitseeru koheseks töötlemiseks, töödeldakse tehingut käsitsi tööajal tööpäeviti 9.00–16.00. Pärast töötlemist saadetakse tehing teie pangakontole.
- E-rahakoti makseid ja üle 10 € pangaülekandeid töödeldakse ööpäevaringselt.
- Väljamakseid töödeldakse, kui need vastavad kiirmaksesüsteemi nõuetele. Pange tähele, et väljamakse taotlemisel jätab OlyBet endale õiguse küsida lisateavet, näiteks teie isikut tõendava dokumendi koopiat, tõendit, et krediitkaart, pangakonto või e-rahakott kuulub mängukonto omanikule jne.
Kui kaua võtab aega raha ülekandmine panka, kui taotlus on juba töödeldud?
Kui olete saanud oma profiilile kinnituse, et teie taotlus on töödeldud, tähendab see, et raha on meie pangakontolt juba teie kontole üle kantud. Raha laekumise kiirus sõltub nüüd teie panga tehingute töötlemise aegadest.
Põhjused, miks väljamaksete kättesaamine võtab kauem aega
- Teie esimene väljamaksetaotlus nõuab käsitsi kinnitamist.
- Väljamaksetaotlused, mis pärinevad muust allikast, mida kasutati viimase sissemakse tegemiseks, võivad vajada täiendavat ülevaatamist.
- Kui läbimängimisnõuet ei täidetud, võib teie väljamaksetaotlus nõuda täiendavat kinnitust.
- Suuremate, üle 1000 € suuruste summade väljavõtmine võib nõuda finantsosakonna täiendavat kinnitust.
- Täiendava kontrolli vajadus. Peame järgima rangeid Know Your Customer (KYC) ja rahapesuvastaseid (AML) eeskirju. Osana nendest nõuetest võime nõuda täiendavaid dokumente teie isiku kinnitamiseks ja teie konto legitiimsuse tagamiseks.
- Suured tehingumahud, eriti tipptundidel või pühade ajal, võivad põhjustada viivitusi väljamaksetaotluste töötlemisel.
- Rahvusvahelisi ülekandeid hõlmavad väljamaksed võivad võtta kauem aega, kuna kaasnevad täiendavad toimingud, nagu valuuta konverteerimine ja rahvusvaheliste eeskirjade järgimine.
- Nädalavahetustel või riigipühadel võivad panga- ja finantstehingud olla aeglasemad. Nendel aegadel tehtud väljamaksetaotlustes võib esineda viivitusi, kuna pangad ja maksetöötlejad töötavad lühendatud graafiku alusel.
- Tehnilised probleemid või käimasolevad hooldustööd võivad põhjustada viivitusi väljamaksetaotluste töötlemisel.
Kas ma saan kinnituse, kui mu väljamakse on töödeldud?
Jah, kui väljamakse on meie poolt töödeldud, saate kinnituse OlyBeti sõnumite vahendusel.
Mida teha, kui pean tegema pangaülekande summas alla 10€?
Alla 10 € pangaülekannete puhul võtke abi saamiseks ühendust meie klienditoega.
Mida peaksin tegema, kui minu väljamakset töödeldakse kauem kui 24 tundi?
Palun vaadake ülalt loetelu põhjustest, miks teie väljamaksetaotlusi käsitletakse viivitusega, või võtke ühendust meie klienditoega, et kontrollida teie väljamakse seisu.
Kui kaua kulub füüsilisest kasiinost välja makstavate võitude kättesaamiseks?
Kui teie väljamaksetaotlus kinnitatakse automaatselt, saate oma OlyBeti profiilile ja ka e-maili teel sellekohase teate. See teatis teavitab teid, et teie raha on järele tulemiseks valmis.
Kui teie väljamaksetaotlust ei kinnitata automaatselt, vaatab meie maksetiim selle käsitsi üle. Taotluse seisukorrast teavitatakse teie OlyBeti profiilil vahendusel.
.
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
Kas see artikkel oli abiks?
Artiklid selles sektsioonis
- Kui kiiresti võidud kätte saan?
- Kuidas saan pangakonto lisada või seda muuta?
- Kuidas saan taotleda enda võitude väljamaksmist?
- Kas väljamaksetele rakenduvad tasud? Kas minu internetikasiino võidud on maksustatavad?
- Kuidas saan võidu väljavõtmise taotluse tühistada?
- Kas saan vaadata, missuguseid väljamakseid mulle on tehtud?
- Miks ma ei saa Skrilli kaudu enda võite lunastada?