Soorita tarkvara puhas paigaldus:
Puhta paigalduse tegemine tagab, et rakenduse vanade versioonide fragmendid ei takista uuenduste tegemist:
- Desinstalli mäng Control Panelist
- Ava Window Run (Win + R)
- Sisesta %appdata%\[OlyBet]
- Kustuta [OlyBet] kaust
- Laadi uuesti rakendus alla ja paigalda GGPokeri rakendus oma seadmel
- GGPokeri rakendust saab alla laadida siit
Kui sisse logides näed mõnda veateadet, siis otsi palun näidatavat veanumbrit või täpset teksti vastet siit HelpCenter, et leida võimalikku lahenduskäiku oma murele. Kui Sa ei tuvastanud viga meie Abikeskuses, siis võta palun ühendust meie kasutajatoega kas Chati või emaili vahendusel, aadressil support@olybet.com.
Paigaldamismurede korral antiviiruse maha võtmine:
Kui rakenduse puhas paigaldus ei lahenda esinevat probleemi, siis võib abiks olla viirusekaitse ajutisest välja lülitamisest või rakenduse paigaldamisest mõnele teisele seadmele.
Paigaldamismurede korral vahemälu tühjendamine:
Esinevate probleemide korral võib ka abi olla kõikide brauserite vahemälu tühjendamisest ja seejärel uuesti rakenduse paigaldamisest.
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.