Seda võib kahjuks mõnikord ette tulla. Vea tuvastamiseks võib kasutada näiteks järgmisi meetmeid:
- Sulgege mäng ja püüdke seda uuesti avada, et see jätkuks, kust pooleli jäi.
- Kui mäng ei jätku, vaadake, kas veebilehitsejat on uuendatud ning tühjendage enda seadme vahemälu ja kustutage küpsised.
- Kui mäng ei tööta endiselt korralikult, pöörduge palun reaalajas vestluse kaudu klienditoe poole või saatke e-kiri aadressile support@olybet.com
Palun esitage järgnevad andmed:
- mängu nimi;
- probleemi tekkimise aeg;
- mänguringi ID (selle leiate oma mängude ajaloost);
- probleemi kirjeldus;
- kuvatõmmis (veateate saamise korral).
Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT.
46
-12
Kas see artikkel oli abiks?
17 kasutajale 46st oli see abiks
Artiklid selles sektsioonis
- Kuidas RTP erinevat tüüpi mängude puhul töötab?
- Mis on volatiilsus?
- Mäng jooksis kokku, mida saan teha?
- Mis on juhuslike numbrite generaator (RNG)?
- Mis on RTP?
- Mis on tabamusmäär?
- Kuidas kasiinomängude mängimist reguleeritakse?
- Missuguseid kasiinomänge saan internetis mängida?
- Kas tasuta saab mängida?
- Kust leian konkreetse mängu reeglid?