Mäng jooksis kokku, mida saan teha? Mäng jooksis kokku, mida saan teha?

Mäng jooksis kokku, mida saan teha?

Seda võib kahjuks mõnikord ette tulla. Vea tuvastamiseks võib kasutada näiteks järgmisi meetmeid:

  • Sulgege mäng ja püüdke seda uuesti avada, et see jätkuks, kust pooleli jäi.
  • Kui mäng ei jätku, vaadake, kas veebilehitsejat on uuendatud ning tühjendage enda seadme vahemälu ja kustutage küpsised.
  • Kui mäng ei tööta endiselt korralikult, pöörduge palun reaalajas vestluse kaudu klienditoe poole või saatke e-kiri aadressile support@olybet.com

 

Palun esitage järgnevad andmed:

  • mängu nimi;
  • probleemi tekkimise aeg;
  • mänguringi ID (selle leiate oma mängude ajaloost);
  • probleemi kirjeldus;
  • kuvatõmmis (veateate saamise korral).

 

 

Kui Teil on lisaküsimusi või vajate abi, võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, kasutades oma eelistatud meetodit. Tehke oma valik SIIT